Dette kan skyldes flere ting:

1: Din alarm sender ikke en sms: Test det ved at sende en sms til dig selv.
2: At dit abonnement er blevet ændret til gratis.
3: At vores telefonnummer +45 25 80 73 38 ikke er indtastet korrekt.

Skriv en mail til Support@nabosupport.dk, hvis du ikke har fundet fejlen.

Prøv at se, om der er opdateringer til din app. Derefter log ud og log ind igen. Nu skulle din placering gerne være der igen.

Skriv en mail til Support@nabosupport.dk, hvis du ikke har fundet fejlen.

Så må vi i gang med at finde nabos upportere. Vores produkt og app har en gratis version, der er nem at overtale folk til at bruge. Vi kører tit kampagner, som gør det attraktivt for dine naboer at bruge vores app.

Skriv en mail til Support@nabosupport.dk, hvis du ikke har fundet fejlen.

Dette gør du under ‘Mine indstillinger – Min profil’. Tryk på ‘rediger’-knappen for at ændre din e-mailadresse.

Skriv en mail til Support@nabosupport.dk, hvis du ikke har fundet fejlen.

Først og fremmest skal du sikre dig, at du har den betalende del af nabo support. Hvis du har det, er der et menupunkt, der hedder ‘min alarm’. Derinde vælger du den adresse, som alarmen skal tilhøre og skriver din alarms telefonnummer i vores app. Til slut skal du sikre dig, at din alarm er opsat med vores telefonnummer +45 25 80 73 38, så der bliver sendt en sms til dette nummer.

Din alarms telefonnummer kan findes ved at sende en sms til dig selv fra din alarm og derefter indtaste telefonnummeret i appen.

Hvordan du indstiller din alarm til Nabosupport, finder du på vores supportside. Hvis din alarm ikke er på vores liste, så kan du skrive til Support@nabosupport.dk

Skriv en mail til Support@nabosupport.dk, hvis du ikke har fundet fejlen.

Hvis dit alarmselskab ikke fremgår, så er det, fordi at vi ikke har fået det på siden endnu. De fleste alarmer virker med vores app, og så længe din alarm kan sende en sms, så får vi det til at virke.

Skriv til support@nabosupport.dk, så hjælper vi dig gerne.