Medlemsniveau Skift

Du har valgt SikkertHjem medlemsskabniveau.

Abonnements prisen er DKK 39.00 per Måned.

Har du en rabatkode? Klik her for at indtaste din rabatkode.


Konto Informationer Har du allerede en konto? Log ind her

EFTERLAD DETTE BLANK

Faktura Addresse


Abonnements prisen er DKK 39.00 per Måned.


Betalings-Information Vi accepterer Visa og Mastercard

/
(hvad er det?)

Vilkår og betingelser

Handelsbetingelser for NaboSupport Aps


NaboSupport Aps
Virum Vandvej 38
2830 Virum
TLF: +45 20 32 91 92
CVR: 39 10 35 91

Generelt

NaboSupport Aps stiller en abonnementsbaseret onlinetjeneste til rådighed på Nabosupport.dk. Vilkårene er gældende mellem den enkelte bruger og NaboSupport Aps.

Disse vilkår og betingelser for brug gælder for aftaler mellem NaboSupport Aps og én fysisk person (herefter “brugeren”), som benytter tjenesten. Kun personer over 18 år eller ældre og bosiddende i Danmark kan indgå en aftale med NaboSupport Aps og benytte tjenesten.

Disse betingelser udgør samlet den aftale, der er gældende mellem brugeren og NaboSupport Aps.

For at få adgang til tjenesten skal brugeren læse og acceptere handelsbetingelserne.

Ved brug af vores gratis tjeneste giver du os tilladelse til at beholde din email og telefonnummer. Du kan altid skrive til info@nabosupport.dk og få dine informationer slettet. Vi kan bruge disse oplysninger til at komme med tilbud om alarmer.

 

Verificering af din konto

Ved oprettelse af konto hos Nabosupport.dk vil vi inden for 24 timer verificere dine oplysninger. Hvis vi mangler oplysninger, eller ikke mener, at dine oplysninger er tilstrækkelige, vil vi tage kontakt til dig for at verificere dine oplysninger. Vi vil søge efter oplysninger via Google, Krak og Degulesider.dk. Hvis ingen informationer kan findes på disse offentlige steder, vil vi tage kontakt. Hvis der ikke foreligger svar inden for 24 timer vil vi deaktivere din konto. Oplysningerne, vi finder i verificeringsperioden, vil blive slettet og vil ikke kunne findes igen.

 

Ydelsens omfang

Tjenesten giver brugeren adgang til NaboSupport Aps' tjenester bestemt ved bestilling.

Adgang til tjenesten

For at få adgang til tjenesten skal brugeren registrere en brugerkonto på portalen.

Registrering og brugeradgang

Brugeren er ansvarlig for at sikre, at de angivne oplysninger er korrekte på registreringstidspunktet. Ved registrering må brugeren kun give oplysninger vedrørende egne betalings- og kreditkort.

Ved registrering skal brugeren angive et brugernavn og et password (herefter “Login-oplysninger”). Brugerens login-oplysninger er personlige og må ikke bruges af andre medmindre andet er anført på produktet.

Brugeren skal opbevare login-oplysningerne et sikkert sted, således at andre ikke kan få uberettiget adgang til dem. Brugeren er ansvarlig for al brug af sin brugerkonto.

Hvis brugeren får mistanke om ulovlig brug af sine login-oplysninger, skal denne omgående underrette NaboSupport Aps samt ændre sit password.

Gebyrer og betaling

Gebyrer for brug af tjenesten skal betales i henhold til den til enhver tid gældende prisliste, der er tilgængelig på hjemmesiden.

Betaling for abonnementet sker forud hver måned.

Brugeren skal udføre betalingen for abonnementet via af NaboSupport Aps' tilbudte betalingsmidler på hjemmesiden. Brugeren forpligter sig til at underskrive de nødvendige dokumenter og til ved hver betalingsdato at have tilstrækkelige midler til betaling tilgængelige via det valgte betalingsmiddel.

Tilpasninger og ændringer

NaboSupport Aps forbeholder sig retten til at ændre gebyret og andre betingelser for tjenesten. Ændringen skal meddeles til brugeren senest 30 dage, inden ændringen træder i kraft. I tilfælde af sådanne ændringer er brugeren berettiget til at opsige abonnementet med virkning fra den dag, hvor ændringen træder i kraft. Hvis brugeren ikke opsiger abonnementet, før ændringen træder i kraft, betragtes dette som accept af ændringen. Ændringer, der er til åbenlys fordel for brugeren, gælder med det samme uden opsigelsesret for brugeren.

Opsigelse af abonnement

Opsigelse af tjenesten kan ske ved udgang af betalingsperioden på én måned fra seneste betaling. For at opsige sin aftale skal man bruge det angivede link, som findes på forsiden eller kontakte NaboSupport Aps via Info@nabosupport.dk

 

Betaling

NaboSupport Aps modtager online betalinger med Dankort, Visa/Dankort, Visa, JBC.

Betalingen vil først blive trukket på din konto, når den fysiske vare afsendes eller det virtuelle produkt er oprettet, medmindre andet er aftalt eller fremgår af din ordre.

Alle beløb på hjemmesiden er inklusiv moms.
Hjemmesiden bruger følgende valutaer til prissætning:
Denmark - Kroner (DKK)

NaboSupport Aps benytter en sikker betalingsserver, der krypterer alle oplysninger med SSL-protokol, hvilket betyder, at dine data er sikre og ikke kan læses af andre udefrakommende.

NaboSupport Aps' egen hjemmeside bruger ligeledes kryptering med SSL-protokol.

Levering

Leveringstiden for din ordre er 1-3 dage.

NaboSupport Aps afsender varer med følgende: GLS - Privat

Fragten bliver beregnet ud fra vægt.

Du vil kunne vælge mellem at få pakken sendt "uden omdeling" eller "med omdeling".

Du vil altid modtage et 'track and trace'-nummer, så du kan følge din pakke, fra vores lager og hjem til dig.

Fortrydelsesret

Der gives 14 dages fuld returret på varer købt på hjemmesiden, medmindre andet er aftalt eller fremgår af din ordre.

De 14 dage starter den dag, hvor ordren er leveret.

Eventuelle returneringsomkostninger afholder køber selv.

Ønske om fortrydelse skal meddelestil NaboSupport senest 14 dage efter leveringen og skal være os i hænde senest 14 dage efter, vi er informeret om dit brug af fortrydelsesretten.

Ønske om brug af fortrydelsesret skal sendes på mail til Info@nabosupport.dk. I meddelelsen skal der gøres tydeligt opmærksom på dit ønske om brugen af fortrydelsesret.

 

Varens stand ved returnering

Du hæfter for den forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og funktion. Dette betyder, at du må prøve varen på samme måde, som hvis du handlede i en fysisk butik.

Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragtes den som brugt og af forringet værdi. Dette betyder, at du ved fortrydelse af købet får en mindre del eller intet af købsbeløbet retur. Det er op til NaboSupport Aps at vurdere varens stand.

Reklamationsret

Der gives to års reklamationsret på produkter i henhold til den danske købelov. Reklamationsretten gælder for alle fejl i software, materiale og fabrikation.

Reklamation vedr. fejl og mangler skal meddeles til NaboSupport Aps i rimelig tid efter varens modtagelse. Her anses maks. to måneder som rimelig tid, medmindre andet er aftalt. Vi refunderer rimelige fragtomkostninger.

Reklamationen frafalder ved forkert eller ualmindelig betjening af produktet.

Ved fejl i appen tager vi ingen forbehold. Prisen på appen er gratis og er en service, og der kan derfor ikke søges kompensation, og der kan ligeledes ikke laves reklamation grundet fejl i appen.

Ved sending af alarm til vores server tager vi ingen forbehold for forsinkelse eller ikke modtaget sms til vores server og kan derfor ikke yde reklamationsret. Der er alt for mange faktorer, som vi ikke kan styre. Dog er systemet meget sikkert.

NaboSupport Aps dækker returneringsomkostninger i rimeligt omfang.

Ved returnering kontaktes virksomheden:

 

NaboSupport Aps

Virum Vandvej 38

2830 Virum

TLF: +45 20 32 91 92 

CVR: 39 10 35 91

Reklamationer modtages ikke, hvis disse er sendt på efterkrav.

Kunde- & privatlivspolitik

Vi videresælger ikke personlige oplysninger og videregiver ikke dine personlige oplysninger til andre. Disse er kun registreret i vores eget kundekartotek. Du kan til enhver tid få slettet dine oplysninger.

For at du kan indgå aftale med NaboSupport Aps, har vi brug for følgende oplysninger:
- Navn
- Adresse
- Telefonnummer
- E-mailadresse

Vi foretager registreringen af dine personoplysninger med det formål at kunne levere varen til dig.

Personoplysningerne registreres hos NaboSupport Aps, og de opbevares i op til fem år, hvorefter oplysningerne slettes.

Når der indsamles personoplysninger via vores hjemmeside, så sikrer vi, at det altid sker ved afgivelse af dit udtrykkelige samtykke, således at du er informeret om præcis, hvilke oplysninger der indsamles og hvorfor.

Direktøren og de ansatte for NaboSupport Aps har adgang til de oplysninger, der registreres om dig.

Den dataansvarlige i NaboSupport Aps er: Per Tversted

Vi opbevarer og transmitterer kundeoplysninger krypteret.

Som registreret hos NaboSupport Aps har du altid ret til at gøre indsigelse mod registreringen. Du har også ret til indsigt i, hvilke oplysninger der er registreret om dig. Disse rettigheder har du efter Persondataloven og henvendelse i forbindelse hermed rettes til info@nabosupport.dk.

Cookies
På Nabosupport.dk anvendes cookies med det formål at optimere hjemmesiden og dets funktionalitet og dermed gøre besøget så nemt som muligt for dig.

Du kan til enhver tid slette cookies fra din computer. Se hvordan du sletter dine cookies på www.thagaard.org/cookiehandtering/

Log-statistik
Vi bruger en log-statistik på Nabosupport.dk, hvilket betyder, at et statistiksystem opsamler information, som kan give et statistisk billede af, hvor mange besøgende vi har, hvor de kommer fra og hvor på websitet, det forlades mv.

Log-statistikken anvendes kun med det formål at optimere NaboSupport Aps' hjemmeside.

 

Klagemuligheder

Klager over produkter kan sendes til:

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
www.forbrug.dk

For EU-borgere uden for EU skal klager sendes via EU Kommissionens online klageplatform.
ec.europa.eu

Ved klage skal vores e-mailadresse angives: info@nabosupport.dk samt hjemmesiden, du har købt varen på.